Tuesday, 4 December 2012

Sila abaikan...

Rasa macam nak luah jer kat cni...

" Boleh tak kalau nak gi bawa diri jauh dari semua orang yang mengenali diri ini..rasanya, apa yg dirancang tu, hnyalah sebagai rancangan mengisi masa lapang..rasa seolah2 mcm dah x sempat jer... "

" Sukatilah kalau aku x dpt keje lagi, bukan makan guna wet ko pon...sebab mungkin x sempat nak keje lame, buang masa jer nanti..."

" Bukan sengaja nak memencilkan diri, bukan sengaja x byk bercakp, bukn sengaja membesarkan jurang antara kita..supaya x terasa sangat bila kehilangan..."

Sekian...