Tuesday, 23 December 2014

I'm getting married

Fuh, lama gak ek lin x update blog ni..nak dekat setengah tahun x bercerita..so hari ni, dengan excitednya lin nak bgtau yang lin akan berkahwin pada Mac tahun depan..kelam kabut rasa, mana tak nya, bakal ayah mertua menyuarakan hasratnya awal bulan 12 baru ni..nasib baik abah & mama setuju kami berkahwin walaupun lin xde pekerjaan yang tetap lagi..Alhamdulillah...setelah 5 tahun menyulam cinta, 4 tahun kami memgikat janji, akhirnya kami dapat membina istana kami..

Sebelum ni, bila berangan, macam2 tema nak buat..tapi, bila tiba masanya, disebabkan bajet yang terbantut, lin xleh nak wat mcm yang diimpikan..takpela, asalkan perjalanan majlis tu nanti berjalan dengan lancar & segala perancangan dipermudahkan..FYI, kad kahwin lin design sendiri..ambil masa 3 minggu, baru siap design kad kahwin lin..lin buat kad kahwin sekeping je,nak jimat la katakan..nak tengok x design kad kahwin lin?ok boleh, tp next entry ek..insy bila dah siap printing kad, lin akan tunjuk ek..

Thanx sudi berkongsi kegembiraan ni bersama ngan lin..