Monday, 2 May 2011

transformasi wajah...

lin sebenanrya nak kongsi keje lin masa semester 2 dulu..super-impose muka sendiri...lecturer tu suruh wat muka kita bila 50 thun akan datang..so..dengan bersungguh2..pastu lecturer tu nobatkan, lin punya yang terbaek..cewah!!!bayangkan lin punye ni pon tak perfect, apatah kawan2 lin yang laen..huhu..dah la..biar la diowang,tu usaha diowang sendiri..agak susah gak la nak wat sebab kita kena cari posisi yg sama, bentuk muka, n sebagainyer..smuanya kena sama..dan hasilnyer...
.
.
.
.
.
.
TADA....

utk lihat lebih besar..klik di gambar..
apa pendapat korang?
lin memerlukan komen dan kritikan yang membina..

5 comments:

r-5 said...

hahahaha ade la rupa siket~ nice photoshop. :)

dhilla nazli said...

mak oit.. bekerut giler muke.. bayangkan ianya terjadi.. ahahahaha

Alinkiwi said...

perghh...menjadi....=)

mariatul_m0hamadiah said...

ok lah kan.. macam makcik langsung tak tahu~:)

l i n T e d d y said...

@r-5 : maceh..tu time memula blaja tu...

@dhilla : owh tidak!!!xtau la cmner nnti kan...huhu

@alinkiwi : x baper menjadi sgt tu..tp kalo alin tgk menjd..maceh..:)

@mariatul : xper makcik..leh blaja..skang ni leh jer blaja sendiri..tutorial byk..:)