Sunday, 10 April 2011

Contest alya : aku dan alam

hehe..ni dah contest kedua yang lin sertai...


checklist:-
  1. jadi follower Alya : sudey
  2. buat entry untuk contest ni : sudey
  3. letak banner Alya : sudey
  4. letak tajuk entry “contest alya : aku dan alam” : sudey
  5. gambar bertemakan alam : sudey 
  6. tag pd 5 blogger: 1. qasehNasiha  2. ::Secubit Rasa::  3. kiz  4. cik Tomyam  5. diriku dan dirimu  : sudey
 ni adalah gambar yang lin pertaruhkan dalam contest ni.
 
hmm..segarnye udara di sini
gambar ni kt Blue Lagoon Port Dickson, Negeri Sembilan..kalo korang penah sampai kat cni, lin amek gambar ni kat tempat ada batu yang besar n pokok bakau.time ni pukul 3:38 petang..air lom pasang lagi..tu yang lin leh sampai kat ctu..tp tengah syok2 amek gambar..bunyi guruh n kilat kt tgh laut..ujan dah rintik2..apa lg..lin dan teddy cepat2 jalan nak gi ke pantai..eh..lupa nak bgtau..lin gi ngan teddy...hehehe...haa..sambung balik..tatot sangat time tu sebab dia punya tanah tu ala2 selut..kalo jalan lambt2, gerenti kaki tenggelam dalam2..ish..ngeri2 kalo jd cmtu..

walaupon susah n geli nak gi kat ctu, sebb kena pijak umah2 ketam kecik..sowi ek ketam2..tp pemandangan kt ctu memang cntik..lin nak amek kesempatan kat sini, peliharalah alam kita, kerana ia dapat menenangkan hati dan jiwa kita...ceh..rasa macam jadi cikgu jer..hehe

p/s : kawan2..jom la join..kita meriahkan contest ni..

3 comments:

CikTomyam said...

huhu insyaAllah CT join ye kalau ada masa..gambo bersama alam pun xsure ada,..tengok dlu ye..thanxx 4 d tag..^^

l i n T e d d y said...

same2 CT..:)

MesmeRize Me said...

cantiklah view awak tue..tenang aje!! good luck

http://misssurie.blogspot.com/2011/04/krabi-island.html