Tuesday, 26 April 2011

korang hebat bg idea x?

nak tau lin nak idea apa?cmni citernyer....
sebenrnyer sejak lin balik kg ni dalam 2 3 hari ni..lin asyik kena memasak jer..
sebab nak ringankan beban mama..
pdhal sebelom2 ni..hampehla lin nak pegang bnda tu sumer kalo balik kg..
jd nak dpendekkan citer..lin skang mcm dah ketagih nak memasak plak..huhu..tmbh bila lin upload pic masakan kt fb, akak lin komen kata mcm mama lin jer yg masak..n diowang x caye yg lin ni pndai memasak....lgla bertambah2 kembang lin dgr..huhu..hakikatnyer..xtau rasa sedap or x..mama n abah makan jer..habis plak tu..huhu...
so..lin nak la idea dr korang..lin nak masak apa lg nih..kalo boleh bg la sekali ngan resepi dia sekali k..yg pastinyer sok lin nak masak paprik ayam ala thai..lin da pon survey resepi tu..jd tggu n lihat je la sok..menjadi ke x..huhu..
apa?korang nak tgk gambar masakan yg lin masak tu..ala..bese2 jer..huhu..jgn kutuk tau..hehehe


sup ayam

ayam goreng tepung

kentang+ikan bilis goreng

kobis masak lemak

ayam masak kicap

ikan leher panjang goreng :p

3 comments:

Fakhrul1409 said...

errrr...nih yg thn ni.....lapar!!!!!!!!

zeeck said...

lapar lak~ ~~'

l i n T e d d y said...

huhu...lauk yg x seberapa tu pon leh membuatkan lapar?ish3...